Cviky na ramena s posilovací gumou Thera-Band

Produkty použité ve videu:

1456_posilovaci-guma-thera-band--2m--cervena-stredne-silna-12763

Cviky na ramena s posilovací gumou Thera-Band jsou mimořádně efektivní a zároveň bezpečné. Posilovací guma Thera-Band je díky přirozenosti pohybů a kontinuálnímu odporu v celém rozsahu cviku ideální cvičební pomůckou k procvičení všech partií.

Posilovací gumu si namotáme na ruce tak, aby neprokluzovala a aby její délka vycházela tak, aby v dolní poloze cviku byla propnutá. Tento cvik na ramena provádíme do pozice, kdy jsou obě paže v linii. Počet opakování zvolte dle cvičebního programu. Pokud se jedná o silové cvičení, počet opakování může být nižší. Při rehabilitačním cvičení doporučujeme počet opakování vyšší, okolo 15. Pro provádění cviků na ramena v rámci rehabilitačního cvičení doporučujeme volbu nižších stupňů posilovací gumy, tedy béžová, žlutá nebo červená. Pro silový trénink si obtížnost posilovací gumy zvolte dle vaší fyzické kondice.

zpět

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení