Cvičení s posilovací gumou Thera-Band CLX

Komplexní sklapovačky s posilovací gumou CLX

Do prostředních ok vsuneme nohy a gumu umístíme nad kolena. Do vnějších ok vsuneme ruce a provedeme cvik. Při cvičení zpevníme náš trup, který je účinně namáhán. Jedná se o velmi komplexní cvik, při kterém se zapojuje většina hlubokých svalů trupu.


Veslování vsedě s posilovací gumou CLX

Nohy vsuneme do prostředních otvorů CLX, gumu překřížíme, vynecháme jedno oko na každé straně a za následující gumu uchopíme. Tahem k tělu gumu natáhneme a stlačíme lopatky k sobě. Během cviku udržujeme naše torzo pevné a záda rovná. Kolena jsou mírně pokrčená.


Dřep s posilovací gumou CLX

Nohy zasuneme do prostředních otvorů CLX, překřížíme a do krajních otvorů vsuneme paže. Položíme jedno předloktí na druhé a zvedneme je do výše ramen. Následně jdeme do dřepu, paty ponecháme na podlaze a trup udržujeme zpevněný. Doporučujeme vyšší počet opakování s nižší zátěží, kdy cvik provádíme precizně.


Posilování stehen a hýždí s posilovací gumou Thera-Band CLX

V tomto video návodu vám ukážeme jak efektivně procvičovat hýždě a stehna s posilovací gumou Thera-Band CLX. Do krajních smyček vsuňte nohy a v pozici na čtyřech uchopte střed posilovací gumy CLX do rukou. Následně proveďte kop patou vzhůru. Při tomto pohybu udržujte vaše torzo zpevněné a neprohýbejte záda. Pro zvýšení náročnosti cviku posuňte nohu, o kterou se opíráte dozadu.


Posilování zadní strany stehen s posilovací gumou Thera-Band CLX

Vsuňte nohy do dvou prostředních smyček a rukama uchopte smyčky krajní. Zdvihněte ruce do výše ramen. Poté se při zachování rovných zad předkloňte a vraťte zpět do výchozí pozice. Při cvičení tlačte palce u nohou nahoru, abyste co nejvíce zapojovali zadní stranu stehen.


Stabilizační cvičení na čtyřech s Thera-Band CLX

Vložte nohy do prostředních smyček a ponechte jednu mezi nimi volnou. Vložte vaše ruce do posledních smyček na koncích CLX. Začněte cvik s dlaněmi přímo pod vašimi rameny a koleny mezi vašimi boky. Současně zvedněte protilehlou ruku a nohu a udržujte při tom balanc. Zvedejte nohu a ruku až do bodu propnutí, a až budou paralelně s podlahou.

TIP: Při cviku udržujte hlavu a krk v přirozené pozici.


Posilování tricepsů - tlaky dolů s Thera-Band CLX

Začněte s CLX okolo základny vašeho krku a rukama ve smyčkách tak aby byl CLX propnutý ve fázi, kdy jsou vaše lokty v pravém úhlu. Poté tlakem narovnejte ruce směrem dolů, zatímco lokty zůstávají podél těla.


Posilování tricepsů - tlaky dozadu s Thera-Band CLX

Umístěte střed CLX pod vaši přední nohu a uchopte CLX za konce. Lehce se nakloňte vpřed a nastavte vaše lokty do pravého úhlu. Udržujte vaše lokty přilepené k trupu zatímco tlakem směrem vzad dostanete vaše paže do natažení. Chvíli v pozici setrvejte a vraťte zpět.


Kliky s Thera-Band CLX


Posilování horní části zad s Thera-Band CLX


Stabilizace - ruka - noha v leže s Thera-Band CLX


Boční kop s Thera-Band CLX


Tlaky vpřed s Thera-Band CLX

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení