Posilování prsních svalů s posilovací gumou Thera-Band

Produkty použité ve videu:

1609_thera-band-podlozka-na-cviceni--190-cm-x-100-cm-x-1-5-cm--modra

Klik je pro posilování prsních svalů jedním z nejefektivnějších cviků. Mimo posilování prsních svalů při kliku posilujete i ramena a tricepsy. Zároveň jsou při kliku zapojeny i svaly vašeho trupu, které jsou důležité pro zdravou páteř a správné držení těla.

Posilování prsních svalů s posilovací gumou Thera-Band zahájíme tak, že posilovací gumu umístíme pod dlaně tak, aby byla guma v dolní části cviku téměř propnutá. Při tlaku nahoru potom guma poskytuje odpor potřebný pro zvýšení náročnosti cviku. Úroveň odporu lze měnit tuhostí gumy, nebo větším natažením gumy v počáteční fázi, případně jí můžete použít dvojitě. Při cviku dbejte na to, abyste vaše záda udržovali v přímce s vašimi nohami. Počet opakování zvolte podle druhu tréninku. Pro nárůst síly a svalové hmoty použijte posilovací gumu větší tuhosti. Pro kondici a tvarování potom stupeň lehčí.

zpět

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení