Posilování stehen a hýždí s posilovací gumou Thera-Band

Produkty použité ve videu:

1456_posilovaci-guma-thera-band--2m--cervena-stredne-silna-12763 1609_thera-band-podlozka-na-cviceni--190-cm-x-100-cm-x-1-5-cm--modra

Posilování stehen a hýždí s posilovací gumou Thera-Band jsou jednoduché efektivní a snadno nahradí složité stroje.

Posilování stehen a hýždí provádíme v tomto případě v pozici “na čtyřech“, kdy konce posilovací gumy umístíme pod dlaně, o které se opíráme a střed gumy vedeme přes střed chodidla. Posilovací guma by v počáteční pozici měla být jen mírně propnutá, aby se její natahování rozložilo do celého pohybu. Počáteční pozice cviku je v pozici “na čtyřech“ a pokračuje zakopnutím nohy dozadu do napřímení. Noha by měla v konečné pozici tohoto pohybu vytvořit přímku s vašimi zády. Při posilování udržujte vaše záda rovná a neprohýbejte je dolů, namáhali byste tak vaši páteř. Počet opakování a tuhost posilovací gumy zvolte podle vaší kondice a druhu tréninku. Pro posílení stehen a hýždí provádějte méně opakování s větší zátěží. Pokud chcete partie tvarovat zvolte větší počet opakování s menší zátěží. Posilování stehen a hýždí s posilovací gumou Thera-Band byste měli provádět na cvičební podložce nebo měkkém koberci, abyste nenamáhali kolenní klouby.

zpět

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení